Förra veckan samlade sig NBK Akilles styrelse efter diverse semestrar och det var tydligt att alla inte riktigt var klara med ledigheterna. 4 av 7 ledamöter samlades i fagra Söderköping! för att se hur klubben ligger till.

Som planerat har det inte hänt så mycket under sommaren och då flertalet saknades valde styrelsen klokt att skjuta upp SWOT-analysen som påbörjades i våras.

Styrelsen är mycket glada över att Julia Wong och Christian Peralta återigen finns med bland föreningens tränare. Dessutom hoppas vi på ytterligare återseenden under våren där Ferid Alacam är närmast men där vi även hoppas på ytterligare tillskott!

Styrelsen har godkänt och verkställt ett inköp av löparband så nu blir det lättare att hålla koll på våra rehab-medlemmar, något vi känner är positivt.

Planeringen av SM för ungdomar, juniorer och seniorer drar igång under augusti. Vill du hjälpa till så hör av dig till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Och i skrivande stund är samtliga grupper i gång enligt schema på hemsidan. Kom förbi och testa!

Nästa möte är planerat till den 5:e september. Har du frågor eller funderingar så hör av dig till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Inkluderande Boxning