Under augusti har vi i smyg provat lite träning för barn och nu kommit fram till att öppna upp palatset för alla som är sugna.

Vårt koncept är att barn och föräldrar tränar tillsammans och träningen är inriktad på att barnen får öva motorik, koordination och balans samtidigt som mamma eller pappa utsätts för lättare fysuppgifter. Det ska vara lekfullt men samtidigt lära barnen att lyssna på en tränare och förstå och utföra övningar efter instruktioner. Självklart får mamma eller pappa hjälpa till att förklara, eller kanske lyssna på när barnet förklarar?

Ålder på föräldrarna är obegränsad och det är det egentligen för barnen också, men vi tror det lämpar sig bäst mellan 4 och 7 år. 3 eller 8 är alltså inget hinder, det är bara att prova.

Och vad kostar det då? Som vanligt är det alltid gratis att prova hos oss, och vi tänker att ett medlemskap på 300:- per år för barnet (eller den vuxna) räcker om man sedan vill fortsätta.

Träningen börjar på söndag 10:00 och pågår mellan 40 minuter (om man är bland de yngre) och upp till 60 minuter för dom som orkar.

Du behöver inte föranmäla dig men du kan gärna höra av dig till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. för info om koder, ombyte etc.

Kom ihåg att generella restriktioner med avseende på Covid-19 gäller. Stanna hemma om du är sjuk!