Sakta men säkert går arbetet med vår träningslokal framåt. Det kommer dock ta ett tag och måste få göra det då vi gärna ser att verksamheten kan fortsätta i Boxningspalatset på Värmlandsgatan 16 lång tid framöver.

Vår hyresvärd Hemsö Fastigheter har under tiden ordnat en evakueringslokal på våning 5 (högst upp i huset) där vi smugit igång våra träningar. Gå in på TikTok så ser ni några av våra boxare svara på frågor om sig själva från träningen i torsdags. Även Mark Blewitt, vår huvudtränare, avslöjar vilken hans näst bästa sport är.

Det kommer under de närmsta två veckorna fyllas på med utrustning i den temporära lokalen så vi ber om lite fortsatt tålamod från våra medlemmar.

I övrigt är vi igång med vårt nya medlemsystem SportAdmin. Ni kan registrera er via hemsidan och tanka ner appen i mobilen. Under hösten hoppas vi också få in lite rabbater och erbjudanden till medlemmar i denna. Vi är noviser än så länge så även i detta ber vi er visa tålamod!

Väl mött på din resa mot egna mål!